сряда, 6 ноември 2013 г.

Maybelline Fit me concealer

  Здравейте! За днес съм ви приготвила ревю на коректора на Мейбълин от серията Fit me! Този коректор се предлага в 6 цвята, като всеки цвят си има номер-10,15,20,25,30,35. Незнам дали всички цветове се предлагат в България, защото когато си го купувах в магазина имаше само 15,20 и 25 номер. Номерът, който аз си взех е 20.
 
(снимката е използвана от Интернет)
 
 
  Купих си този коректор след многобройните хвалебствия,които прочетох за него. И определено си заслужава хвалбите. Предлага се в много хубава и стабилна опаковка. Консистенцията му е средна, т.е.  нито прекалено гъста, нито прекалено течна. Идеален е за зоната под очите. Разнася се много лесно, прикрива тъмните кръгове, не се събира в фините линии  и издържа цял ден. Не се справя много добре с прикриването на пъпки и несъвършенства по кожата, но като се има предвид консистенцията му, това е нормално.
 
 

 
 

 
 

 
 
Количество: 6,8мл.
Цена:11-12лв.

4 коментара:

MerryStef каза...

Ох, трябваше и аз 20ката да си взема :D 25цата е по-жълта о.О Ама ко да се прави, с ББ отгоре не е толкова фрапиращо :D
Радвам се, че ти харесва коректора ;)
Едно трикче - ако прикриваш сенките под очите - чертай триъгълници, а не слага точки, блендвай с пръст и под коректора мацвай малко околоочен крем, но изчакай да попие, за да не се събере коректора в сгънките :)

Unknown каза...

Благодаря за инфото! Да много ми харесва коректора и определено форумът има голяма заслуга да си взема този, защото повече се бях насочила към Римелския. :) Мисля че тук е момента да благодаря на теб и Le Soleil, че създадохте този форум. Лично на мен ми е от голяма полза. :)

MerryStef каза...

Ние благодарим, че си една от най-верните писателки там :)
Ще се радваме да споделяш и твоя козметичен опит там, за нас е важно всяко мнение <3

Unknown каза...

Много хубав пост! Аз също ги гледах, но не бях забелязала,че имат различни подтонове.
Girl's temptations

Публикуване на коментар