сряда, 16 октомври 2013 г.

Пудра за лице на Катрис-Skin Finish.

   Здравейте, момичета! Днес, реших да споделя мнението си за пудрата на Катрис-Skin Finish.
 
 
 

 
 
 Първо искам да кажа, че съм със суха кожа и винаги съм избягвала да ползвам пудра за лице , защото мислех, че тя ще подчертае още повече сухотата на кожата ми. Да, но винаги когато сложих ФДТ (ББ крем или нещо подобно) кожата ми започваше да лъщи и на повечето снимки изглеждах като намазана с олио( беше ужасно). И така преди около месец и половина, реших че вече е крайно време да започна да използвам пудра за лице. Доста време се чудех на коя марка да си взема, докато един ден, разхождайки се в ЛИЛИ, видях че има разпродажба на продукти на Катрис,които от есента няма да се предлагат повече. Тази пудра също беше от тези продукти и когато я видях веднага я грабнах, защото бях чела само положителни мнения за нея( а и за повечето продукти на Катрис).
 
 
Опаковка: Пудрата се предлага в стабилна пластмасова прозрачна опаковка.
 
Аромат: Има лек аромат,който ми напомня за аромата на едновремешните червила.
 
Текстура: Много фина и добре смляна.
 
Моето впечатлени: Още с първото използване ми направи впечатление, че когато взема с четката от нея, пудрата не се разпрашва , нито пък се надира. Използвала съм я само върху ФДТ- матира добре кожата, без да има пудрен ефект. При нанасяне пудрата става почти прозрачна и невидима върху кожата, точно заради това ми харесва.
 



 
 
Количество:10гр.
 
Цена: на разпродажба беше около 3-4лв.

1 коментара:

Diana каза...

Много добре изглежда пудрата ! И аз съм със суха кожа, и аз мисля да си я взема.

Публикуване на коментар