вторник, 5 ноември 2013 г.

Октомврийски покупки- част 1

  Здравейте, момичета! Днес реших да ви покажа козметичните си покупки от изминалия месец, но тъй като са малко повече ще ги разделя в 2 публикации.
 
 
1. Това са боите за коса на Лонда. Взимам си два различни цвята, за да се получи цвета, който искам. Преди винаги използвах професионални бои(  тъй като преди известно време бях руса), след второто измиване на косата почти не си личеше цвета, с който съм се боядисала, и затова реших да пробвам по-бюджетни бои и определено тези на Лонда ми харесват (а и се получава точно цвета,който искам).
 

 
 
2.Шампоан за боядисана коса на Insight . Няма да изпадам в подробности, защото замислям да му направя отделно ревю.
 
3. Маска за увредена коса на Insight . Тази маска си взех две седмици, след като си купих шампоана. Исках да си взема маска същата като шампоана( за боядисана коса), но беше свършила и затова си взех тази.
 
 
4.Лак за коса на Нивеа от новата им серия- Diamon Volume . Въобще не ми хареса. Взех си този с най-силна фиксация, но останах доста разочарована. Това, ако им е най-силната фиксация, не ми се мисли каква ще им е най-слабата. Спрямо номерацията и фиксацията на Тафт,  този лак за коса може би отговаря на номер 2-3.
 
5. Най-добрия лак за коса- Тафт. Пробвала съм какви ли не, но винаги се връщам към него.
 

 
 
6.Мицеларна вода на Биодерма. Беше на промоция, макар че  имам си взех още една.
 
7. Мицеларна вода на Ziaja . Разхождайки се в Лили, видях тази и реших да я пробвам.
 
 
 
8. Крем за лице Дева от серията Био Витал.  Този крем ми беше препоръчан от Ивето от http://beautifulladyfm.blogspot.com/ . Опредeлено ми харесва, мисля скоро да му направя отделно ревю.
 
9. Маска за лице Дева- Био Витал. Тази маска за лице беше подарък към крема. Ползвала съм я само един път, затова все още нямам изградено мнение за нея.
 
10. Крем с избелващо действие и UV филтри- Achromin. Ползвам го от 2 седмици, но няма видим ефект, ще му дам още малко време и тогава ще споделя мнението си.
 

 

1 коментара:

Unknown каза...

Ще се радвам да прочета ревюто ти за крема за лице на Дева и аз се чудя дали да не си го купя :)

Публикуване на коментар