четвъртък, 24 октомври 2013 г.

Пудра за обем Syoss

  Здравейте, мацки! Днес най-накрая отново съм на линия и реших да споделя с вас, своето мнение за пудрата за обем на Syoss .
 

 


 


 
 
Когато реших да си купя такъв продукт, доста се зачудих на коя марка да бъде- на Taft  или на Syoss .  Когато започнах да търся информация за пудрата на Тафт, мненията бяха доста противоречиви- на някои момичета много им харесваше и твърдяха, че получават хубав обем с нея, а на други въобще не им харесваше и казваха, че върху тяхната коса пудрата няма никакъв ефект.  И затова  реших да пробвам пудрата за обем на Syoss . Купих си я от Карфур.  Консистенцията и наподобява талк, но може би повече прилича на прозрачните пудри за лице, които се използват за фиксиране на грима и за матиране кожата на лицето.
 
 

 
 
   Първо използвах пудрата така, както беше обяснено- сложих от нея на върха на пръстите си и разтрих в корените на косата, но нямаше никакъв ефект, освен една доста омазнена и ужасна на допир коса. Реших да и дам втори шанс, но този път я използвах вместо лак за коса, при топиране. Имаше добър ефект- до вечерта косата ми остана топирана, но отново беше доста мазна и изглеждаше все едно не съм я мила 2 седмици. Определено няма да си купя втори път такъв продукт, защото на моята дълга коса нямаше никакъв ефект, а за тупиране предпочитам да използвам лак за коса. Но съм чела, че придава добър обем и жизненост на къси коси. Така че, тези от вас, които имат къси коси, ако искат могат да я пробват, стига да не ги притеснява факта, че косата им ще се омазни и то много.
 
Количество: 10гр.
Цена: 7-8лв.

3 коментара:

T. каза...

Бях решила и аз да си купувам някаква пудра, явно няма да е тази.

Unknown каза...

По-добре недей. Преди няколко години за бала , фризьорката ми ме беше правила с такава пудра , но беше професионална- Osis + . До вечерта косата ми беше адски сплескана, идваше ми да се разплача,на един от най-важните дни в живота ми, косата ми изглеждаше ужасно.

Unknown каза...

Здравей,понеже аз имам проблем с омазняването на косата,използвам пудрата за коса на Balea-да,вярно че е от по-нисък ценови клас,но има видим ефект.Използвам я в деня,преди да измия косата си-пак е леко омазнена и слагам в корените от пудрата-определено има обем ,а и не си личи ,че е омазнена.Издържа цял ден,въпреки че като си сложа тази пудра косата ми се наелектризира.

Публикуване на коментар