събота, 31 август 2013 г.

MAGICAL ICE CRYSTAL DEODORANT

   Здравейте! Днес ще ви представя един продукт против изпотяване, който се казва MAGICAL ICE CRYSTAL DEODORANT . Този продукт закупих най-случайно, след като една продавачка ми го препоръча.

Състав: Той е изцяло натурален без парабени, без вредни химикали, без запушване на порите, без дразнене на кожата, без алуминиеви съединения. Съставен е от potassium alum – калиева стипца. Получена от минерални скали /разтворими минерали/, които се добиват от зони със силна вулканична активност. Минералните соли имат силно изразено противовъзпалително и подсушаващо действие, не възпрепятстват и не променят физиологичните процеси на организма.

Употреба: Преди да нанесем продукта, трябва добре да сме изчистили и подсушили кожата. Намокряме кристала и с леки движения го нанасяме. Трябва да изчакаме да изсъхне, преди да се облечем. (изсъхва много бързо)

 Този продуктът е подходящ и за мъже, и за жени. Той е без аромат.

Моето мнение:
 Този продукт наистина неутрализира миризмата, лесен е за употреба и не дразни кожата. Аз не бих го закупила отново, защото предпочитам дездорантът ми да има аромат. Но този продукт е изключително подходящ за хора, които не обичат парфюма им да се смесва с друг аромат.

Количество: 120гр.
Цена: 8,60лв.

Официалния сайт на продукта може да видите  тук.


1 коментара:

Краси каза...

На мен ми се иска да пробвам такъв, но не съм виждала по магазините. То явно има на доста марки, както по-евтини, така и доста скъпи, само не разбирам ако им е еднакъв състава на какво се дължи разликата в цената.

Публикуване на коментар