понеделник, 2 септември 2013 г.

Max Factor Xperience Weightless Foundation

 Здравейте! В пътвия ден от новата седмица ще ви покажа фон-дьо тена на Макс Фактор- Max Factor Xperience Weightless Foundation.  Този продукт се предлага в 6 цвята. Цветът, който аз си взех е Beige linen 50 .
 

Снимката е използвана от интернет.
 А ето какво обещават производителите:

   Перфектен фон дьо тен с изключителни резултати. Луксозен фон дьо тен със средна до максимална абсорбция, която дава безупречен завършек и приятно усещане върху кожата.
Формулата му включва екстракт от жожоба - действа изключително благоприятно, като придава кадифен завършек на кожата, но без да я омазнява излишно,вода от краставица - защитава и успокоява кожата, екстракт от морски зърнастец - естествен антиоксидант, богат източник на витамин С и екстракт от роза - благоприятства сияйния тен на кожата, има хидратиращи и омекотяващи свойства, предпазва с SPF 10. Подходящ за чувствителна кожа, не запушва порите.
Подходящ е за всякакъв тип кожа и особено за чувствителна. Няма мазнини във формулата си и не запушва порите. Осигурява кадифен, леко матиран завършек.


Моето мнение:

Опаковка: Продуктът е в удобна малка пластмасова опаковка.


Аромат: Има лек, приятен аромат,който след нанасяне изчезва.

Консистенция:  Консистенцията му е кремообразна.


Покривност: Продуктът се разнася много лесно, не стои като маска и попива бързо. Покривността му е средна до пълна. От както използвам фон дьо тена, спрях да използвам коректор. Той прикрива идеално несъвършенствата по кожата ми. Според мен не е подходящ за през деня, аз го използвам само вечер.


Трайност: С база за грим ( не съм го носила без) издържа цяла вечер.

Количество: 30мл.

Цена: около 27лв.

Като заключение мога да кажа, че това е любимият ми фон дьо тен и определено бих си го купила отново.






0 коментара:

Публикуване на коментар