понеделник, 16 септември 2013 г.

*<*>* Основата за грим Prelude на Ingrid *<*>*

  Здравейте! В началото на седмицата реших да ви запозная с основата за грим Prelude на Ingrid. Тази основа я имам благодарение на една приятелка от Свиленград, тъй като не можех да открия продукти на марката Ингрид в Пловдив (а и в Интернет) , се наложи тя да ми  я изпрати.
 

 
Основата пристигна в черна картонена кутийка с рози , а вътре е в обикновена черна тубичка. Има помпичка, което е много удобно.Няма аромат. Нужно е много малко количество от продукта , за  покриване на цялото лице. Текстурата и е гелообразна.
 

 
 
 Основата матира кожата перфектно,попълва порите и фините линии,освен това хидратира и прави кожата ми кашмирено мека и много гладка. Попива за около минута. С нея гримът ми не помръдва цял ден.  Нанасянето на ФДТ върху базата става много лесно.



 Тази база е предназначена за хора с всякакъв тип кожа. Силно я препоръчвам на всички, които все още не са открили своята.
 
Количество: 30мл.
Цена: около 10лв.
 
 

3 коментара:

Veselina Valkova каза...

Интересно!А идеи от къде може да я купим? :))

Unknown каза...

На мен ми я изпратиха от Свиленград, ако те интересува може да питам къде точно се намира магазинът. :)

Veselina Valkova каза...

Определено не съм от този регион и няма как да стане.Мерси за инфото :))

Публикуване на коментар