понеделник, 9 септември 2013 г.

Avon Glow Blusher Bronzer duo

   Здравейте! В днешния пост ще ви разкажа за един продукт на Avon. Той е две в едно- руж и бронзант. 



 
  От дълго време си търсих продукт, който да използвам за контуриране, но тъй като съм със светла кожа повечето такива бяха прекалено тъмни за мен. Докато един ден, четейки любимите си блогове, едно страхотно момиче(Меги) беше писало точно за тaкъв продукт и то на много добра цена. Какво мисли Меги за продукта може да разберете ТУК.
 
 Моето мнение:
 
 Опаковка: Пластмасова кутийка, в която освен руж и бронзант има и огледало.  
 
 Аромат: Има аромат, който според мен е прекалено силен(натрапчив) за такъв тип продукти.
 
Трайност: Използвам го предимно вечер и нямам никакви пробеми т.е. издържа цяла вечер без да има нужда от повтаряне.
 

 
 Цветовете са матови, не са особено покривни, но може да се наслагват до постигане на желания цвят. Използвам бронзанта за контуриране и на моята светла кожа пасва идеално, но на по-тъмна кожа според мен няма да си личи. Ружа не съм използвала (тъй като предпочитам кремообразни като този), но смятам, че е хубав и ще придава приятна руменина.
 
Количество: 12гр.
Цена: 7,90лв.

0 коментара:

Публикуване на коментар