четвъртък, 12 септември 2013 г.

FlOrMaR Pretty Compact

  
 
  Здравейте! Днес реших да ви поговоря за сенките за очи на Флормар, които реших да си  купя, след като бях чела само положителни коментари за тях. Да си призная не съм ползвала други продукти на марката и ги купих с голямо недоверие, тъй като цената им е доста ниска. Взех си две палитри- P044 и P041.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
Сенките са матови, само
палитрата P041 има лек златист шимър.Имат фина текстура, нанасят се лесно без да се разпрашват и не се ронят. Цветовете са плътни и много издръжливи. Аз ползвам сенки предимно вечер, и когато ги нанеса издържат докато не реша да ги изтрия, без да се събират в сгъвката на клепача ми. Тези сенки не съм слагала без база и незнам колко издържат, но с база определено са бетон.
 Имам само две палитри, но определено смятам да допълня колекцията си с още, защото качеството на сенките многократно надхвърля  цената им.
 
Палитрата Р041съдържа 4 цвята: коралово, кафяво,зелено и светло жълто.
 
 

Палитра П044 също съдържа 4 цвята- 3 зелени( от светло до по-тъмно) и един бял цвят.
 


 
Количество:14гр.( 4*3,5гр)
Цена: около 5лв.

 
 


 

0 коментара:

Публикуване на коментар