петък, 4 октомври 2013 г.

Комплект за вежди на Есенс

  Здравейте! Днес ще ви представя комплекта за вежди на Essense, който съдържа два цвята сенки, четчица за нанасянето им и 3 шаблона . Кутийката е компактна и се побира навсякъде.Тези сенки стоят много по-естествено от молива за вежди.


   Имам този продукт от около година и не съм спряла да го ползвам. Единствено  не съм ползвала шаблоните, защото не съвпадат с формата на моите вежди. Четчицата в комлекта  е по-твърда и в началото ми беше трудно да я ползвам, но с времето свикнах и продължавам да я ползвам.  Използвам по-светлия цвят в комплекта, той ми пасва идеално.





 

 
 

 


 Определено продукта оправдава цената си и може да се ползва доста дълго време.

Количество: 2гр.
Цена: 5,30лв.

1 коментара:

MerryStef каза...

Наистина си заслужават и стоят по-естествено от молива :) И веждите не ми падат от тях, а от Есенския молив - падат :(

Публикуване на коментар