сряда, 9 октомври 2013 г.

Рол-он Aimi Whispering breeze- Орифлейм

  Здравейте! От доста време не съм писала в блога, но ми беше много натоварено в университета( имам лекции дори в събота и в неделя, а съм редовна форма на обучение). Днес реших отнова да ви попиша за продукт на Орифлейм. А именно за  един от любимите ми рол-они - Aimi Whispering breeze. Тази колекция е инспирарана от Изтока.
 
 
 
  От Орифлейм обещават 24ч. ефективност, дали е така незнам. Ползвала съм го около 12-13ч. и затова време ефективно неутрализира неприятната миризма. Има лек, приятен аромат, с нотки на бамбук и жасмин. Попива бързо и не оставя петна по дрехите. След нанасянето му, чувствам кожата си мека,подхранена и добре освежена. 
 
 

 

 
 
 
Количество: 50мл.
Редовна цена: 4,50лв.

2 коментара:

Unknown каза...

Миме, номинирах те за този таг - http://beautifulladyfm.blogspot.com/2013/10/tag-liebster-award.html

Unknown каза...

Благодаря! :*

Публикуване на коментар