вторник, 27 август 2013 г.

Завръщането ми + Skin dream BB cream от Oriflame

   Здравейте, сладури! От доста време не съм писала, за което искам да ме извините. Нямах фотоапарат с който да снимам продуктите, а и музата за писане ме бе напуснала. Но от днес се завръщам с нови сили и с много нови неща, които искам да ви покажа.  
   
   Първият продукт, който искам да ви покажа е Skin dream BB cream от Oriflame.
От скоро отново станах дистрибутор на Орифлейм, и когато видях че и те са пуснали ББ крем, нямаше как да не си го поръчам (както знаете ББ кремовете нашумяха много през последните години).
   
 
Ето какво казват от Орифлейм за продукта:
BB крем Skin dream e идеално решение , защото предлага 5 решения в един продукт:
1. Хидратация през целия ден
2. SPF 30
3. Прикрива несъвършенствата
4. Придава естествено сияние на мига
5. Без мазнини


 
 
Аз много харесвам този ББ крем. Той успява да прикрие леките несъвършенства, хидратира кожата и има слънце защитен фактор 30, което го прави перфектен за през деня. 
   Макар че имам суха кожа, използвам  този ББ крем, без да слагам под него хидратиращ крем. Този крем хидратира добре моята кожа и пасва идеално с моя цвят. 


Този ББ крем се предлага в три цвята( fair, light,medium), този който имам аз е с цвят light. Продуктът е 30ml.,а редовната му цена е 13,9лв. 
 
 

0 коментара:

Публикуване на коментар