сряда, 4 септември 2013 г.

***Какво нося в дамската си чанта? ***


   Здравейте, дами! Днес реших да ви покажа как изглежда чантата ми и какво нося в нея. На снимките виждате две чанти. Това са двете най-носени, през това лято , чанти от мен.
 
 
Първото нещо,което виждам е портмонето ми.
 
 
Второто нещо е калъфът ми за очилата, който аз много харесвам. Купих си го от магазин Джъмбо за около 4лв.
 
 
Другото нещо е 80% чист гел с органични екстракти от алое вера и арника. Този гел е хидратиращ и осигурява моментално облекчение на подложената на стрес кожа. Това е мултифункционален продукт.
 
 
След това имам Фенистил гел-крем. Този крем е предназначен за локално лечение на сърбеж, уртикария, ухапвания от насекоми , повърхностни и слънчеви изгаряния. Аз използвам крема след ухапване от комари. Веднага след като се намажа с него, сърбежът спира и пъпката изчезва.
 
 
След това е огледалцето ми, което е от серията Джордани Голд на Орифлейм.
 
 
После имам мини стик срещу изпотяване на Рексона. Да се призная този стик не съм го ползвала никога.
 
 
Имам и два химикала (все пак съм студентка ;)).
 
 
Както и носни кърпички. Те също са закупени от Джъмбо.
 
 
В чантата си имам също ластик за коса и мини гъбичка за обувки.
 
 
След това имам и гланцове за устни. Първият е на Катрис( ревю за него тук). После е най-новия ми гланц на Голдън Роуз( все още не съм го пробвала). Следва един от любимите ми гланцове, той е на марката Гош( очаквайте ревю скоро). И последното така нашумялото червило на Мейбълин от серията Color Whisper с цвят 430 color ambition.
 
 
Имам и дъвки (много рядко оставам без дъвки в чантата си).
 
 
Следват матиращите кърпички на Катрис. Тях също не съм ги пробвала, защото не ми се е налагало.
 
 
В чантата винаги нося и студентската си книжка.
 
 
И последното нещо, което нося в чантата ми е антибактериален гел за ръце на Орифлейм. Според мен всяка жена трябва да има по един такъв гел в своята чанта.



 

Е, това бяха нещата, които нося в чантата си. А какво има във вашата?

Хубав ден от мен! :)))))









2 коментара:

Unknown каза...

Миме, чантата с бялото е много яка!

Unknown каза...

Благодаря ти, Иве!

Публикуване на коментар