вторник, 10 септември 2013 г.

EXPERTIA Professionel No Split Силикон за коса с възстановяващо действие


    Здравейте! Днес реших да направя ревю на силикона за коса, от професионалната серия, на Фарком.
 
(снимката е използвана от Интернет)
 
  Тъй като имам суха коса със цъфтящи краища се нуждаех от продукт, който да я възстанови. Когато споделих с една приятелка, какви проблеми имам с косата, тя ми препоръча силикон за коса на Seri. Веднага отидох в магазин , в който знам че продават продукти на фирмата , но там ми казаха ,че силиконът на Seri е спрян от производство и ми препоръчаха EXPERTIA Professionel No Split на Farcom.
 
Ето какво казват от фирмата за продукта:

EXPERTIA Professionel силикон за коса с възстановяващо действие.Защита срещу цъфтящи краища.Подходящ за суха и изтощена коса.Нежна грижа за чувствителните и увредените краища на косата ,възстановява здравия вид на косъма.Осигурява блясък и гъвкавост.Експертна грижа за вашата коса.
 

 Моето мнение:

 Продукта е в стъклена опаковка,която е  много удобна има и помпичка,което гарантира че няма да излезе повече от необходимото количество. Няма аромат, което е рядко срещано при такъв тип продукти. Като консистенция този силикон е много мазен и трябва много да се внимава с количеството което се слага.
 

 

 
Нанасям продукта на суха коса. След неговото нанасяне косата ми се разресва много лесно,краищата ми не се заплитат, косата става  някак по-жива и по-лъскава. 
 
Количество: 50мл
Цена- 16,80лв.

0 коментара:

Публикуване на коментар