петък, 20 септември 2013 г.

Giordani Gold "Диамант"

   Здравейте! За днес съм ви приготвила ревю на червилото на Орифлейм- Giordani Gold "Диамант" . То се предлага в 8 нюанса, като цвета,който аз си взех е Stardust Petal.  Гилзата на червилото е златиста. Има леко натрапчив аромат, който на устните не се усеща. 


 

Червило с истински диамантен прашец, комбиниращо екстравагантен блясък с интензивна грижа за устните. Благодарение на десет активни хидратиращи съставки, текстурата му овлажнява и омекотява устните, докато съживяващият екстракт от акация помага за предотвратяване на стареенето.
  




Консистенцията на червилото е балсаместа и лесна за нанасяне.  С него устните ми са добре хидратирани и много меки. Цветът, който аз имам е много нежно розово с фини блестящи частици, който на устните не се усещат, но придават страхотен блясък. Издържа около час и половина. 





Количество: 4гр.
Редовна цена: 19,90лв.

2 коментара:

Unknown каза...

Много свеж цвят :)
Сега попаднах на блога ти,много ми харесва-страхотен дизайн!
Ако искаш разгледай и моя-http://dreamsof-beauty.blogspot.com

Unknown каза...

Благодаря ти, мила. И твоя блог е страхотен :)

Публикуване на коментар