четвъртък, 5 септември 2013 г.

TAG: SUMMER 2013

   Здравейте! От доста време в блог пространството "обикаля" този таг, и макар лятото да отмина, аз чак сега реших да го направя.

1. Любима разхлаждаща напитка в летните дни?
  Това лято основно пиех много фрапета,фрешчета и коктейли.

2.Снимка на моята лятна чанта.
  Не е само една, но тази ми е най-любима, защото цветът и е универсален(ако мога така да се изразя) и мога да я съчетавам с всеки тоалет. ;) 



3. Цветовете с които ще запомня това лято са:
 Коралово, синьо и бяло.

4. Любимо място и начин за релаксиране в топлото време?
   В басейнчето ;)

5. Най-носени аксесоари за лятото?
  Слънчевите ми очила, без тях не тръгвам никъде.


6. Най-удобната и често носена дреха,обувка?
   Това лято определено доста поносих ето тези обувки.

7. Продуктите, които поддържаха макияжа ми:



8. Къде исках да отида/почивам това лято?
   Това лято много исках да посетя Гърция, и по-точно Санторини или Миконос. Но за жалост не успях, задоволих се със Слънчев бряг.

(Санторини)
 
9.Книга, филм, сериал или песен вдъхновила ме това лято?
 Това лято най-много слушах тези две песни:

 
 
10. Доволен ли си от лято 2013.
     Да като цяло съм много доволна. Все пак всичко (лятото) е такова каквото ние си го направим. :)
 
А как мина вашето лято ?

2 коментара:

MerryStef каза...

Влюбих се в очилата ти <3

Unknown каза...

Радвам се, че ти харесват аз също много си ги харесвам. От няколко години си купувам един и същи модел( имам около 4-5 чифта, които имат много малки разлики между тях).:)

Публикуване на коментар