вторник, 5 февруари 2013 г.

Коректори за лице

Здравейте, дами! Днес реших да ви представя коректорите за лице ,които аз използвам.Първият коректор ,който си купих беше на марката S-he.Аз имам много светла кожа , и затова реших да си взема най-светлия цвят.Пробвах го в магазина и на светлина вътре ми се стори, че е точно моя цвят.Но , когато се прибрах и сложих от коректора, се оказа прекалено светъл за мен.Е повече не съм го и слагала.Този коректор е под формата на писалка и има розов подтон.Цената му е 5-6лв.
Коректора изглежда така:
Следващият коректор, който си купих е на Garnier-Caffeine Eye Roll on. Този коректор се продава в два нюанса за светла и за тъмна кожа.Това е рол-он с метално топче,което озарява и придава свеж вид на кожата около очите.

Искам да споделя, че нямам тъмни кръгове под очите и използвам рол-он само сутрин , ако очите ми са подпухнали. При мен ефекта е задоволителен, но ако вие имате тъмни кръгове този коректор определено не е за вас .

Аз не бих си купила този коректор отново, защото го използвам много рядко, а и цената му е твърде висока за качеството, което получаваме. Мисля че струваше около 16лв.



И последният коректор,който ползвам и от който съм много доволна е този на Bourjois healthy mix.Той се продава в пластмасова тубичка без апликатор.Количеството му е 20мл. , а цената му е 12,50лв.Предлага се в три цвята-51,52 и 53. Аз взех средния цвят-52.Консистенцията му е гъста с жълт подтон и матов завършек.Този коректор е много икономичен и една много малка част от него прикрива всички несъвършенства.Наняся се лесно,освежава лицето и издържа цял ден.Препоръчвам го с две ръце.



Ще ми бъде приятно да споделите с мен , кои са вашите любими коректори! :)

0 коментара:

Публикуване на коментар