петък, 1 февруари 2013 г.

Delia база за грим :)

Днешната ми пибликация ще бъде на тема основа за грим. Е, за сега моята любима база за грим е тази на Delia.

Минавайки покрай едно малко магазинче за козметика, реших да влезна и да го разгледам.Когато попитах за база за грим,продавачката ми предложи силиконова база за грим на  Delia-кадифена кожа , каза че я продава от години и клиентките и са много доволни.Това ми беше достатъчно, за да си я купя.
След като се прибрах нямах търпения да я пробвам,тъй като бях чувала много добри отзиви за силиконовите бази за грим.

Първото нещо,което много ми хареса е че е със помпичка и не трябва да бъркаш с пръст в бурканче(  имам дълги маникюри и при бъркане в бурканче, голяма част от продукта остава под ноктите ми , това направо ме ужасява).Другото,което ми харесва в този продукт е че няма аромат.Самата основа е като крем и много малко количество стига, за да покриеш цялото лице с нея.Много добре хидратира кожата и я подготвя за нанасяне на грим.Попива за около 3 минутки.
Нанасянето на ФДТ върху базата става много лесно и приятно.Самата четка, имам чувство че ,се носи върху лицето ми.
Тази база може да бъде ползвана от хора със всякакъв тип кожа.

Много ще се радвам,ако споделите кои са вашите любими бази за грим!
 Целувки от мен и приятен ден!

0 коментара:

Публикуване на коментар