сряда, 27 март 2013 г.

<<< L'OREAL ColoR Infallible Eye ShadowS >>>

   Здравейте, сладурки! Днес реших да споделя с вас мнението си за сенките на Лореал- Color Infalible Eye Shadow.

   Тези сенки се предлагат в бурканче,като над сенките има капаче, което ги притиска и не им позволява да се разсипят.  Цветовете са много наситени.  Имат много мека и приятна текстура, която прави нанасянето им  много лесно. 
 
  Цветът, който аз си взех е 006 All Night Bluе-любимото ми синьо. Този цвят е тъмен и аз го използвам само вечер. При мен тези сенки издържат през цялата вечер (докато не ги премахна аз). Мисля да се снабдя с още 2-3 цвята , защото за мен това са едни от най-наситените сенки,които съм пробвала.


Всяка опаковка съдържа 3,5гр. продукт. Цената им е 13-14 лв.

1 коментара:

Snejana Atanasova каза...

Леле този син цвят е уникален!

Публикуване на коментар