четвъртък, 14 март 2013 г.

LoReAl MaT MaGiQuE.....

    Здравейте! Днес ще споделя с вас мнението си за новия фон-дьо тен на Лореал-Мат Маджик.

 Моят цвят е 04 Rose Beige.  Предлага се в 8 цвята и е в тубичка от 25мл.

  Този ФДТ е със суфле текстура. Има много лека въздушна формула и се нанася много лесно. НО за съжаление е за смесена и мазна кожа. Казвам за съжаление, защото моята е суха, но никои в магазина не ме предопреди ,че не е подходящ за мен. Когато го нанесох останах доста разочарована, тъй като вместо да прикрие несъвършенствата по кожата ми ги направи още по видими,освен това на места чувствах кожата си доста опъната. Покривността му е средна. Аз си го взех на промоционална цена-13,99лв. , а в момента се предлага на цена 18-19лв.  Не бих си купила отново този ФДТ, но смятам че тези от вас,които имат смесена или мазна кожа биха го харесали, заради леката му текстура,която според мен не запушва порите, а и да не забравяме че се нанася много лесно.

Приятен ден, сладурки! :-)

0 коментара:

Публикуване на коментар