четвъртък, 21 март 2013 г.

Oriflame Giordani gold Dreamy moments illuminating pearls

  Здравейте, сладури! Днес ще споделя впечетлението си от новите озаряващи перли на Орифлейм, които според мен са създадени по подобие на метеоритите на Герлен. Кутийката е  адси сладурска златна с розово капаче , на което има златно цвете. От вътрешната страна на капака има огледало, а между капака и самите перли има гъба. Гъбата според мен е предназначена само за да предпазва перлите, не става за нанасянето им.



 Още с отварянето на кутийката , се усеща един приятен, не натрапчив аромат. В кутийката има перли в 5 различни цвята: бяло, розово, зелено, златно и лилаво. Всеки цвят си има предназначение- зеленото прикрива зачервяванията; лилавото неутрализира жълтия цвят на кожата; розовото придава по-свеж вид ; бялото озарява лицето, златното прави кожата да изглежда перфектна.


Когато се нанесат на лицето, перлите подчертават естествените извивки на лицето, правят лицето да изглежда по сияйно, прикриват( не напълно) несъвършенствата. На мен лично ми харесват и смятам, че са добра алтернатива на Герленските. 
 
P.S.  Ще се радвам да споделите с мен вашите впечатления , ако сте използвали тези перли или други подобни.
 Цената им е около 19,50лв. за 25гр.
 Приятен ден!

2 коментара:

Анонимен каза...

Можеш ли да кажеш дали имат фин завършек като хайлайт или по-скоро пудрен ефект? Мерсиии :)
И ако можеш да ги суотчнеш (най-добре от вътрешната страна на ръката), ще съм адски благодарна :)

Unknown каза...

Тези перли имат по скоро хайлайт ефект :)

Публикуване на коментар